donderdag 11 december 2014

Kerst in fuchsia…

 

1

Bij wat gebrek aan tijd en energie heb ik dit jaar wel wat kerst in huis maar minder als andere jaren. meestal was ik druk in de weer met takken, kransen en stillevens maar dit jaar even niet. Wel heb ik een leuk alternatief gevonden voor de kerstboom. Dit roze paneel had ik al en komt nu goed van pas. Op dit paneel kerstlampjes gespeld in de vorm van een kerstboom. Op de uiteinden ballen geplaatst en her en der wat roosjes en vogeltjes. Door de boom een streng van vilt en parels. Onderop een berkenstam met wat losse ballen en een liggend hert wat een armband van mij om haar nekje heeft….Als piek een hertenhoofd versierd met roos en parels.

786

Op de erkerbank wat flessen met enkel een tak en een versierde dennentak.Verder nog een weckfles met kerstballen, een hertje, kandelaren en wat prenten in een lijstje.

2

3

94

Op de vensterbank geen echte kerststal maar ook hier….een moderne versie van. Mooie glas en lood ramen (voor een nieuw project in 2015 daarover in het nieuwe jaar meer) Joseph with child, een hertje en wat kaarsen.

14

13

15

16

Volgende week nog een post hoe ik de schouw heb versierd…..tot snel!

10

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails