donderdag 12 december 2013

Rondom de haard…

 

8

Een en al gezelligheid om de haard. Voor de kachel een hertje op een bontje. Op de schouw dennentakken een stolp met Engelen een oud prentje wat kerstdecoratie en de gekleurde spitzen.

12

Boven de schouw is een lint bevestigd in de vorm van een kerstboom. Het is een paneel met stof dus met spelden makkelijk vast te zetten. In de vorm van de boom heb ik al mijn kerstfiguren opgehangen.

14211320

Alles in de loop der jaren gespaard en elk jaar komt er wel weer één bij, tenminste als het mijn kleuren zijn. Want jullie snappen ze moeten wel in mijn kleurenpallet passen.

10

11

Alleen de kaars in fluor roze voor een beetje pit op de schouw. Ook een lila kerstbal mag niet ontbreken -om de kleur van de spitzen en de schoentjes van een kerstfiguur te laten terug komen-.

9

Dit kacheltje was in een vorige post nog zwart maar dat was toch niet zo mijn ding. Een te groot zwart gat in de ruimte, dus deze werd al vrij snel crème geverfd. Voor de kachel een gezellig roze hertje op een oudroze bontje, die ik zelf vaak als kraagje draag. Op de kachel een stoere stenen schaal met tere glazen ballen, fluor roze lint in combi met romantisch oud Belgisch kant.

19

16

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails