dinsdag 17 december 2013

Pauw met roze tuut…

 

1

Wel een beetje –eigen- gemaakt deze trotse pauw. Het snaveltje beplakt met een stukje roze masking tape voor een roze tuut!

2

Het luik staat op de vensterbank met een raamrooster en een paar flessen met takken. Een fles met een grote dennentak, een fles met een tak met fluorbessen en een fles met een oudroze geverfde tak met kaarslampjes.

3

4

Helaas kan ik jullie geen foto laten zien van de hele vensterbank in front. De huizen op de achtergrond zijn dan te goed zichtbaar en ik denk dat mijn buren daar niet zo blij mee zijn..

5

In de grote fles met de dennentak heb ik kunstsneeuw op het water gelegd en een stukje roze wol om de fles gedraaid, geeft zo`n winters sfeertje. Straks naar de kerst vervang ik de dennentak door amaryllissen.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails