maandag 21 oktober 2013

Achterkamer…

 

5

Deze foto is van buiten naar binnen gefotografeerd.  De deuren heb ik open gezet zodat ik deze ruimte wat beter op de foto kreeg. Het paneel met bloemenstof is nu van de muur af en een stukje naar achteren geplaatst. De kast –los dressoir met opzet kastje- staat nu aan deze kant van het paneel.

9

10

De stoelen om de tafel zijn nieuw. Onze eerste eetkamer stoelen die nieuw gekocht zijn en waar niet aan getornd is. Voorheen had ik hier stoelen staan die van mijn ouders zijn geweest, die wij vervolgens opgeknapt hadden. Die stoelen zijn er nog hoor, wil ik ook niet kwijt maar echt lekker zitten doen ze niet. Wij zaten daarom ook nooit zoveel aan deze tafel. Eten doen we hier vaak wel maar onze koppen koffie werden vaak voor in de kamer genuttigd.

7

8

Al mijn kopjes, kommetjes en kannetjes komen aan deze kant mooier uit. Soms vond ik het aan de ander kant wel eens storend omdat ik servies meer bij een keuken of eetkamer vind passen als in een woonkamer.

6

Alleen past de klep-bank hier nu niet meer maar daar is ook een oplossing voor gekomen. De klep-bank staat op de slaapkamer achter het bed. Het bankje moet alleen nog eens geverfd want op de slaapkamer heb ik alles echt wit en het bankje is crème en  tja…..dat stoort me. 

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails