maandag 19 augustus 2013

Vet vakkenkastje…

 

2

Wat eerder als de bedoeling was pak ik het bloggen weer op. Niet dat ik hier nu dagelijks te vinden ben maar probeer toch zo af en toe wat te posten. Herinneren jullie dit vakkenkastje nog? Deze stond op een roomkleurig dressoir en was groen met room geverfd. Ik zal eens even kijken of ik nog een foto in mijn archief heb staan….

8

…hier heb ik één. Hier is nog te zien dat deze aan de binnenkant groen is en de buitenkant is net als het dressoir room geverfd. Nu mag ik graag wat rommelen met mijn spullen en zo ook dit kastje moest er aan geloven. Nu had ik al een tijdje in mijn hoofd om deze kast op de kop te zetten en dan te vullen met plantjes.

5

Het kastje is verhuisd naar deze sidetable en (omdat ik hier de groene/room kleur te druk vond) heb ik het kastje in dezelfde kleur geverfd als deze sidetable (old pink PthP). Vervolgens bij een tuincentrum verschillende terra-cotta potjes gehaald en gevuld met vetplanten. Deze potjes in verschillende kleuren geverfd voor een wat nonchalant effect.

1

6

4

7

Bewust vetplanten gekozen omdat deze maar weinig water hoeven en deze vet-planten de perfecte kleuren hebben die mooi in ons interieur passen. Van grijsgroen en oudroze naar rode kool en aubergine. Niet in elk vak staat een plant ook staan er groene flessen en doppen van oude karaffen tussen. Op de kast een eigenwijs haasje en een klein vogeltje, zo zie je maar…alles kan!

3

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails